Metodologii de cercetare pentru contractele cu consumatorii în Secolul XXI. Vinuri noi în sticle vechi?
Numărul 1 Anul 2024ABSTRACT
The article analyses the framework and methodology for studying consumer contracts in the digital age. Digitalisation, automation, and profiling have become increasingly crucial. Researchers can use different methodologies, such as online surveys, transactional data analysis, and user experience testing, to understand the impact of these advancements. However, ethical considerations such as privacy, fairness, and informed consent must be addressed. By adopting innovative research approaches and continually engaging with consumers, policymakers, and industry stakeholders, researchers can shape the future of consumer contracts.
Keywords: | digital consumer contracts, new private law theory, research methodologies, digitalisation, digital platforms, automation, Ethical Considerations |
REZUMAT
Articolul analizează cadrul şi metodologia de studiu a contractelor cu consumatorii în era digitală. Digitalizarea, automatizarea şi crearea de profiluri au devenit din ce în ce mai importante. Cercetătorii pot folosi diferite metodologii, cum ar fi sondaje online, analiza datelor tranzacţionale şi testarea experienţei utilizatorului, pentru a înţelege impactul acestor progrese. Cu toate acestea, trebuie abordate considerente etice precum confidenţialitatea, corectitudinea şi consimţământul informat. Prin adoptarea abordărilor inovatoare de cercetare şi interacţiunea continuă cu consumatorii, factorii de decizie şi părţile interesate din industrie, cercetătorii pot modela viitorul contractelor cu consumatorii.
Legislaţie relevantă: | – |
Cuvinte cheie: |
Citește articolul complet în platforma de documentare juridică Sintact.ro! Solicită un cont demo gratuit completând formularul de mai jos: |